Téma

Businessová setkání na golfu

-11. 5. 2019

Golf, dostihy a fotbal. Víte, co mají společného? Jsou ideálním prostředím pro uzavírání obchodů. Obecně se to ví, ale jak na to? V Hostivaři se o své členy i firemní zákazníky staráme, a proto se společně s nimi věnujeme i businessu.

Bára Soukupová, obchodní ředitelka areálu Golf Hostivař.

V Hostivaři pořádáme pravidelná setkání, při nichž diskutujeme aktuální trendy, inspirativní témata i novinky ze světa businessu. Vždy se zajímavými hosty – a jak jinak, vždy s možností zajít si společně na hřiště nebo na driving. „Klienti, kteří využívají nových produktů firemního členství Golf Clubu Hostivař, se velmi zajímají i o možnost setkávání s dalšími businessu nakloněnými golfisty. Hledali
jsme způsob, jak takovým setkáním dát nějakou přidanou hodnotu. Připravili jsme proto ucelený program, který začíná přednáškou či seminářem na zajímavé téma, a to v podání zkušených lektorů či koučů. V následné diskusi, pauze či při golfu mají potom účastníci dostatek prostoru neformálně navázat obchodní kontakt s ostatními golfisty. Navíc s sebou klidně mohou přivést parťáka – negolfistu. Vždy máme připravené trenéry, kteří se hostům mohou věnovat,“ říká Barbora Soukupová, obchodní ředitelka areálu Golf Hostivař.

Připravili jsme ucelený program přednášek v podání zkušených lektorů či koučů.

TŘI VÝHODY BUSINESSOVÝCH SETKÁNÍ V HOSTIVAŘI

► Setkávání golfistů z businessu
Hrajete na jednom hřišti, jste členové nebo přátelé Golf Clubu Hostivař, a přitom o sobě nevíte. Na těchto setkáních se můžete snáze seznámit a probrat možnosti případné spolupráce.

► Objevování zajímavých témat
Témata vám přineseme vždy prostřednictvím pečlivě vybraných hostů, kteří jsou odborníky v daném oboru. Všechna témata se týkají businessu, pokaždé ale z jiné oblasti. Všichni si tak můžeme rozšířit obzory.

► Golf
Lámete si hlavu, jak svého společníka přesvědčit ke golfu? Chcete pro něj získat přátele? Po každé přednášce a diskusi si s našimi trenéry
mohou všichni hosté vyzkoušet základní odpaly i puttování. Pro zpestření můžeme připravit i malou soutěž. Vybavení vám půjčíme, potřebujete jen pohodlné oblečení.

BÁRA SOUKUPOVÁ DOPORUČUJE:
► Přijďte 11. června od 18.00 k nám do Hostivaře.  Tématem setkání bude tentokrát PROKRASTINACE.

Prokrastinace, chorobné odkládání úkolů a povinností, je téma, které se týká nás všech. Mých školení se účastní lidé, kteří chtějí s prokrastinací zatočit. Stále ale potkávám spoustu těch, kteří tvrdí: „Já na prokrastinaci nemám čas. Od rána do večera pracuju.“ Prokrastinace ale není o tom, že odsouváte na později jen pracovní úkoly a povinnosti, říká Denisa Dědičová.

Sympatická lektorka Denisa Dědičová, senior konzultantka společnosti GrowJOB Institute, nám přiblíží různé podoby prokrastinace.

ZAPIŠTE SI DO KALENDÁŘE
11. června
na téma Prokrastinace

přednášející Denisa Dědičová, senior konzultantka společnosti GrowJOB Institute

Prokrastinace se může týkat i chození k doktorovi, placení složenek, řešení konfliktů, rozvoje firmy, rodiny nebo vlastní spokojenosti. A to už je, z mé zkušenosti, závažnější problém než pár nevyřízených e-mailů. Prokrastinace se projevuje různě. Není to jen o tom, že trávíme hodiny na sociálních sítích nebo koukáním na Netflix. Studenti o zkouškovém prokrastinují úklidem, někdo prokrastinuje sprchováním, někdo nahrazuje složitější pracovní úkoly těmi jednoduššími. Například pořád aktualizuje e-mailovou schránku a odpovídá na jednoduché, právě
doručené e-maily, místo toho, aby šel dělat něco, co už odsouvá měsíc. Vlastně prokrastinuje v práci prací. V koutku duše si to ale vyčítá, protože přesně ví, co by měl dělat. Ale nedělá to. Nejhorší situace je, když se člověk v práci dostane do rozhodovací paralýzy, kdy má tolik úkolů a povinností, že vlastně ani neví, kde má začít, tak jde radši zalévat kytky nebo dávat špinavé hrnečky do myčky.

Klasičtí prokrastinátoři jsou přesvědčeni, že prokrastinace vychází jen ze slabé vůle. Nemusí tomu tak být. Velmi často prokrastinace vychází z nedostatku motivace nebo z obyčejné únavy. Člověk se dokáže soustředit maximálně padesát minut v kuse, potom by si měl na chvíli odpočinout a až poté se vrátit k práci. My se ale tolik snažíme být produktivní, že úplně zapomínáme na to, že náš zdroj energie není nevyčerpatelný. Důležité je vědět, že existují jen dva druhy odpočinku. Spánek a meditace. Všechno ostatní je spíš odreagování než odpočinek. Když hrajete golf, tak sice vypnete hlavu a zapomenete na práci, ale tělo i hlava vám pracuje dál. Není to stav, ve kterém byste reálně regenerovali. Proto pokud se chcete zbavit prokrastinace, začněte u práce s tzv. kognitivním zdrojem, zdrojem vaší energie. To znamená, začněte pravidelně a kvalitně spát, jíst, hýbat se, meditovat a ideálně zkuste přestat multitaskovat. To je aktivita, která nás při práci vyčerpává ze všeho nejvíc. Přeskakování z aktivity na aktivitu, mentální přepínání v rámci vymýšlení řešení.

Mojí hlavní náplní práce je naučit své klienty používat jednoduché, vědecky ověřené, praktické nástroje tak, aby se z dlouhodobého hlediska naučili s prokrastinací bojovat sami. Ona má totiž jednoduché řešení, které ale sestává z vícero kroků. Bohužel říct si jen „zvedni zadek a jdi makat“ úplně nestačí. To je jako říct alkoholikovi „Nepij!“. Existuje na to celá řada praktických nástrojů, postupů, dílčích kroků a pravidel a právě o nich bude moje přednáška. Čím déle pomáhám svým klientům zatočit s prokrastinací, tím víc vidím, že celá práce není o prokrastinaci jako takové, ale o celkové spokojenosti.

Ne nadarmo existuje japonské přísloví, které říká: „Vize bez akce je sněním, akce bez vize je noční můrou.“ ■

 

TOMÁŠ POSPÍŠIL
člen klubu

Setkání pro mě mají velký přínos

Semináře beru jako skvělý nápad businessových setkání právě proto, že se vlastně nejedná o business. Spíše naopak, člověk si rozšiřuje obzory o témata, na která při práci či podnikání buď nemá čas, anebo je nucen platit si vzdělávací agenturu a odborníky. Všechny doposud absolvované semináře byly rozvojově zaměřené, což je skvělá příležitost, jak o sobě zapřemýšlet z různých úhlů pohledu. První seminář byl o osobní značce – jak působíme my sami na okolí. Jelikož jsem marketingový manažer, tímto tématem jsem byl doslova pohlcen – a zvláště od profíka, paní Stošič, která na mě velmi zapůsobila. Vzpomínám i na téma Ingrid Šůrové o stylech jednání, povahových rysech a komunikaci. A téma talent v podání Tomáše Nutila. Náměty probírané na seminářích jsou nesmírně zajímavé, rozhodně nejde o nudné setkání. Po skončení si jdu pokaždé na chvíli zatrénovat na driving. Upřímně mohu říci, že se těším na další setkání a seminář. Je to formát na úrovni a vždy s příjemnou společností. ■